როლური თამაშის რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
4
|
3
|
2
|
1
|
აუდიტორია და მიზანი
|
მე ძალიან კარგად ვგრძნობ აუდიტორიას და ჩემი როლის მიზანს.
|
მე კარგად ვგრძნობ აუდიტორიას და ჩემი როლის მიზანს
|
მე რამდენადმე ვგრძნობ აუდიტორიას და ჩემი როლის მიზანს
|
მე არ ვითვალისწინებ აუდიტორიას და ჩემი როლის მიზანს
|
კომუნიკაციის საშუალებები
|
მე ჩემს ხმას, დეკორაციებს, აკოსტიუმს და ცტჟესტიკულაციას ვიყენებ, რომ
ჩემი როლი საინტერესო და დამაჯერებელი გავხადო.
|
მე ვიყენებ, ჩემს ხმას, კოსტიუმს,
დეკორაციებსა და ჟესტიკულაციას ,რომ ცემი როლი დამაჯერებელი გავხადო
|
მე ვცდილობ ჩემი ხმა, კოსტიუმი, დეკორაციები და ჟესტიკულაცია გამოვიყენო,
რათა როლი დამაჯერებელი იყოს.
|
მე არ ვიყენებ ჩემს ხმას, კოსტიუმს დეკორაციებსა და ჟესტიკულაციას, რომ
ჩემი როლი დამაჯერებელი გავხადო
|
საკითხებისა და იდეების გამოხატვა
|
მე საფუძვლიანად და დაფიქრებულად ავსახავ და გადმოვცემ ჩემი როლის რელევანტურ
ძირითად საკითხებსა და იდეებს .ჩემი ფაქტები
აკურატურული და დამარწმუნებელია.
|
მე ავსახავ და გადმოვცემ ჩემი როლის რელევანტურ ძირითად საკითხებსა და
იდეებს, ჩემი ფაქტები აკურატურულია.
|
მე ვცდილობ რომ ავსახო და გადმოვცე ჩემი როლის რელევანტური ძირითადი
საკითხები და იდეები. ჩემი ფაქტების ნაწილი არაზუსტია, ან გამორჩენილია
|
მე არ ავსახავ ჩემი როლის რელევანტურ ძირითად საკითხებსა და იდეებს .ჩემი
ფაქტების დიდი ნაწილი არაზუსტია, ან გამორჩენილია.
|
მასწავლებლის შეფასების კრიტერიუმი ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტს და სასწავლო მიზნებს,შესწავლილი მასალა გამარტულია ვიზუალურად.გეგმის მიხედვით მოსწავლეები ხსირად აფასებენ ერთმანეთს და აკეთებენ თვითშეფასებას,შეფასების ფორმები ემყარება დავალების ხარისს.
ОтветитьУдалить