გაკვეთიკლის რუბრიკა


როლური თამაშის რუბრიკა
კრიტერიუმები
4
3
2
1
აუდიტორია და მიზანი
მე ძალიან კარგად ვგრძნობ აუდიტორიას და ჩემი როლის მიზანს.
მე კარგად ვგრძნობ აუდიტორიას და ჩემი როლის მიზანს
მე რამდენადმე ვგრძნობ აუდიტორიას და ჩემი როლის მიზანს
მე არ ვითვალისწინებ აუდიტორიას და ჩემი როლის მიზანს
კომუნიკაციის საშუალებები
მე ჩემს ხმას, დეკორაციებს, აკოსტიუმს და ცტჟესტიკულაციას ვიყენებ, რომ ჩემი როლი საინტერესო და დამაჯერებელი გავხადო.
მე ვიყენებ, ჩემს ხმას,  კოსტიუმს, დეკორაციებსა და ჟესტიკულაციას ,რომ ცემი როლი დამაჯერებელი გავხადო
მე ვცდილობ ჩემი ხმა, კოსტიუმი, დეკორაციები და ჟესტიკულაცია გამოვიყენო, რათა როლი დამაჯერებელი იყოს.
მე არ ვიყენებ ჩემს ხმას, კოსტიუმს დეკორაციებსა და ჟესტიკულაციას, რომ ჩემი როლი დამაჯერებელი გავხადო
საკითხებისა და იდეების გამოხატვა
მე საფუძვლიანად და დაფიქრებულად ავსახავ და გადმოვცემ ჩემი როლის რელევანტურ ძირითად საკითხებსა და იდეებს   .ჩემი ფაქტები აკურატურული  და დამარწმუნებელია.
მე ავსახავ და გადმოვცემ ჩემი როლის რელევანტურ ძირითად საკითხებსა და იდეებს, ჩემი ფაქტები   აკურატურულია.
მე ვცდილობ რომ ავსახო და გადმოვცე ჩემი როლის რელევანტური ძირითადი საკითხები და იდეები. ჩემი ფაქტების ნაწილი არაზუსტია, ან გამორჩენილია
მე არ ავსახავ ჩემი როლის რელევანტურ ძირითად საკითხებსა და იდეებს .ჩემი ფაქტების დიდი ნაწილი არაზუსტია, ან გამორჩენილია.


1 комментарий:

  1. მასწავლებლის შეფასების კრიტერიუმი ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტს და სასწავლო მიზნებს,შესწავლილი მასალა გამარტულია ვიზუალურად.გეგმის მიხედვით მოსწავლეები ხსირად აფასებენ ერთმანეთს და აკეთებენ თვითშეფასებას,შეფასების ფორმები ემყარება დავალების ხარისს.

    ОтветитьУдалить